Stories About One Direction ♥

Direktlänk till inlägg 8 maj 2012

Fakta om "One Direction & Me" ;p

Av onedirectionstoories - 8 maj 2012 20:41

Hejj !

Nu tänkte jag berätta vad novellen handlar om för er som inte vet!

Joo det handlar ju om killarna i One Direction, och en flicka som heter Nathalie.

Nathalie är barndomskompis med Niall. Och dom har bott grannar i 10år. Men när Nathalie fyller 12år tvinngas hon flytta med sin mamma och syster till London i England

Niall och Nathalie tvingas att säga adjö.

Efter ett tag har Niall och Nathalie tappat kontakten.

MEN !

När Niall anmäler sig till X Factor, visar det sig att han har riktigt bra röst och kommer vidare och slutar på tredjeplats i ett nytt band med nya vänner ..

Och i slut ändan är Niall & Nathalie vänner igen och kanske mer än så? Plus att Niall är med i ett nytt band, One Direction. Och om du följer serien kommer du få följa Nathalie, Harry, Niall, Liam, Louis och Zayn på deras galna äventyr! ;p

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av onedirectionstoories - 14 oktober 2012 15:15


  "Hej kära dagbok!" nej, jag bara skoja. Hahah! Jag skriver faktist inte dagbok.. Är typ för gammal för de.. Men sak samma. Jag heter Nathalie men kallas Nath, är 18år och bor i London med min mamma och syster, min pappa dog i en flygolycka när...

Presentation


Hejj Alla! Jag är en tjej som skriver en novell om killarna i One Direction och en flicka som heter Nathalie.
aa läs det första inlägget och ni får se vad novellen handlar om! ;p

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Patriiiick !

SpongeBob SquarePants Patrick Star

Ovido - Quiz & Flashcards